Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony kciuk w geście OK
Logo tekstu łatwego do czytania
i rozumienia:
głowa nad otwartą książką
i podniesiony kciuk w geście OK

Czym zajmuje się Miejski Dom Kultury?

Miejski Dom Kultury Bogucice-Zawodzie to w skrócie MDK.
Ma dwa budynki – dwie filie.
Dział Bogucice znajduje się w Bogucicach, a dział Zawodzie na Zawodziu.
Nasze zadanie to rozwój kultury w tych dwóch dzielnicach.

Mamy dużo zajęć, na których możesz nauczyć się nowych rzeczy.
Możesz u nas na przykład:

  • uczyć się tańczyć
  • grać na gitarze.
  • brać udział w zajęciach plastycznych
  • uczestniczyć w zajęciach teatralnych.

Mamy wiele ciekawych wydarzeń, na które możesz do nas przyjść.
Możesz przyjść na koncert albo przedstawienie.
Odbywają się wystawy obrazów i zdjęć.
Możesz wziąć udział w spotkaniu z podróżnikiem, pisarzem, aktorem.

Są u nas duże sale widowiskowe, pracownie plastyczne i pracownie komputerowe.
Są także sale do nauki tańca i muzyki.
Przy dziale Zawodzie jest duży ogród.

W jakich godzinach działa MDK?

Obydwie filie pracują od poniedziałku do piątku.
Otwarte są od godziny 8 do godziny 20.
W tych godzinach odbywają się zajęcia.
Możesz też wtedy załatwić sprawy w sekretariacie.

Gdzie jest MDK Bogucice-Zawodzie?

Tak wygląda wejście do działu „Bogucice”:

Wejście do działu Bogucice. Widoczna jest jasna ściana budynku, po lewej stronie oszklone drzwi, a obok, po prawej, szyld z nazwą instytucji oraz podwójna tablica ogłoszeniowa.

Budynek działu „Bogucice” znajduje się na ulicy Markiefki 44a.
Jest na placu ukrytym za kamienicami.
MDK nie widać z ulicy Markiefki.
Żeby do nas trafić musisz iść od strony ulicy Kopalnianej albo ulicy Sztygarskiej.

Możesz dojechać do nas autobusem 600, autobusem 70 i autobusem 177.
Musisz wysiąść na przystanku Bogucice Markiefki.
Z tego przystanku musisz skręcić w prawo, w ulicę Sztygarską.
Następnie musisz skręcić w lewo, na chodnik między domem a ogródkiem.
Tym chodnikiem dojdziesz na plac.
MDK jest po prawej stronie.

Tak wygląda wejście do działu „Zawodzie”:

Wejście do działu Zawodzie. W centrum zdjęcia widoczne są stare drewniane drzwi w jasnym portalu wejściowym. Nad drzwiami nazwa i adres instytucji napisany ciemnymi literami na białym tle. Portal wejściowy ma wykusze.

Budynek działu „Zawodzie” znajduje się na ulicy Marcinkowskiego 13a.
Jest widoczny z daleka.

Możesz do nas dojechać tramwajem na przystanek Zawodzie Ośrodek Sportowy.
Z przystanku musisz do końca iść ulicą Wyspiańskiego. Potem musisz skręcić w lewo w ulicę Marcinkowskiego.

Możesz też dojechać autobusem.
Możesz wysiąść na przystanku Zawodzie Ośrodek Sportowy.
Wtedy musisz iść ulicą Wyspiańskiego i skręcić w ulicę Marcinkowskiego.

Możesz też wysiąść na przystanku Zawodzie Bohaterów Monte Cassino.
Z tego przystanku musisz cały czas iść ulicą Marcinkowskiego.
Na końcu ulicy po lewej stronie jest budynek MDK.

Do MDK można wejść z psem.
Wejścia są dostosowane dla osób na wózkach inwalidzkich.
W obydwu budynkach są toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku działu Bogucice jest winda.
W budynku działu Zawodzie jest schodołaz.

Kontakt z nami

Możesz do nas zadzwonić:

  • Dział Bogucice: (32) 203 05 17
  • Dział Zawodzie: (32) 255 32 44

Możesz też napisać maila:

  • sekretariat@mdkbogucice-zawodzie.pl

Albo odwiedzić nasz fanpage na Facebooku.